CineMonsteR


https://cinemaparadiso.mybb.rocks/

CineMonsteR - collection of the most rare and scandal films of world cinema.
WELCOME!


 

Thursday, July 21, 2022

Мълчанието на сестра ми / Mulchanieto na sestra mi / My Sister's Silence. 2018.

Мълчанието на сестра ми / Mulchanieto na sestra mi / My Sister's Silence. 2018.
BG. Трагикомични събития в семейство, изоставено от бащата. Единствена следа от него е фамозната му колекция от нощни пеперуди – “свидетелство” за безбройните женски сърца, които е покорил.
Унизена от предателството на мъжа си, Виена се опитва да предотврати разпада на фамилията... С налудничавото си поведение иска да възцари морален ред и дисциплина сред децата си.
Тийнейджърът Тео върви по стъпките на баща си. Мечтае да стане писател на еротични романи, въпреки че се съмнява в собствената си мъжественост...
18-годишната му сестра Анди съзнателно отказва да говори – контактува единствено с брат си чрез своя айпад.
EN. Theo (13) is following in his father's footsteps by becoming an erotic novelist. His sister Andy (18) refuses to talk to anyone, communicating online only with her brother, who trades her to a Gypsy baron.
Director: Kiran Kolarov.
Cast: Nikola Georgiev, Katalin Stareishinska, Hovhannes Torosyan, Deyan Donkov, Fani Kolarova, Mikhail Mutafov, Ivan Yurukov, Antoaneta Dobreva-Neti.
Bulgaria, 2018.
Language: Bulgarian.
Download Мълчанието на сестра ми / Mulchanieto na sestra mi / My Sister's Silence. 2018.
 
Мълчанието на сестра ми / Mulchanieto na sestra mi / My Sister's Silence. 2018.
Мълчанието на сестра ми / Mulchanieto na sestra mi / My Sister's Silence. 2018.


 

No comments:

Post a Comment